مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

18 ماه گذشت...

1391/6/16 7:06
نویسنده : ღ نانی ღ
1,878 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا یک و سال و نیمه شدی پسرک خوشگل و شیطون من

18 ماهگیت مبارک قند عسلم

Vector of Happy Baby Birthday Party with Cake and Streamers

 

فردا مامانی تو رو میبره که واکسن بزنی. خیلی نگرانم هیچوقت دلم نمیاد خودم ببرمت. خدا کنه تب نکنی و اذیت نشی قربونت برم

یه خبر دیگه دارم البته زیاد خوب نیست یعنی خودم دوست ندارم. آخه دارم دنبال یه مهد برای تو میگردم. شاید تو دوست داشته باشی چون اینجوری کلی دوست پیدا میکنی. امروز رفتم مهد کودک" ترانه " نزدیک دانشگاه به نظر بد نبود مربی مهربونی هم داشت. شاید ایشااله بذارمت اونجا نمیدونم توکل به خدا

 

 

 

 

Vector of Happy Baby Chasing Butterflies

بعداً نوشت :

با مامانی و خاله سپیده رفتی واکسن زدی الهی بمیرم 2 روز همش لنگون لنگون راه میرفتی و خیلی تب کردی. بازم زحمتت افتاد رو دوش مامان مهربونم . مجبور شدم دیروز رو مرخصی بگیرم بمونم پیشت. شب بدی بود تا صبح بیدار موندیم داشتی از تب میسوختی . اما خدا رو شکر الان خوب شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیررضا
16 شهریور 91 10:22
مانی عزیز 18 ماهگیت مبارک به امید موفقیتت در تمام مراحل زندگی مامانش از روش ببوس خدا برات حفظش کنه با اجازتون لینکتون میکنیم شما هم یه سر به ما بزنید و در صورت تمایل لینک کنید ممنون
atefe
16 شهریور 91 16:07
یک و نیم سالگیت مبارک پسر طلا
سمانه مامان پارسا جون
17 شهریور 91 17:12
18 ماهگیت مبارک مانی خوشگله
متین وروجک
18 شهریور 91 11:25
خوشحال شدم از آشناییتون کاش چند تا عکس هم می ذاشتید
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 13:29
18 ماهگیت مبارک عزیز خاله
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 13:29
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
خاله فروغ
18 شهریور 91 13:31
سلام.بیا به علی پسر آجیم شماره33 رای بده خیلی ممنونم http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
خاله مرمر
18 شهریور 91 13:42
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
Man & Ma
18 شهریور 91 13:46
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
الهام مامان رامیلا
19 شهریور 91 11:30
سلام مانی الان بهتری عزیزم
می دونم خیلی بده و سخت ولی دیگه تموم شد و رفت تا 8 سالگی


سلام مرسی خدا رو شکر. آره الحمداله
رامیلا خوبه؟ خسته نباااااااااشی
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:31
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
الهام مامان رامیلا
20 شهریور 91 19:52
از خسته گی نگو که پدرم در اومده بی نهایت خسته کننده است
باران قلنبه
24 شهریور 91 13:12
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید