مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نی نی عجول...

1389/11/20 15:39
نویسنده : ღ نانی ღ
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قند عسلم...

نفس مامان و بابا خوبی؟ خب معلومه که خوبی                                      

قرار بود فندق ما ۲ فروردین بدنیا بیاد. ولی از قراره معلوم امروز خانوم دکتر گفت به احتمال زیاد مجبوریم زایمان رو جلو  بندازیم. از امروز  بهم استراحت مطلق داد برای اینکه  تا ۲ اسفند نی نی تو دل مامانی بمونه، بعدش هم باید ببینیم خدای بزرگ مهربون چی میخواد. مثل اینکه قراره قند عسل ما اسفندی بشه... خیلی نگرانم ، دلم شور میزنه... دعا میکنم همه چی به خوبی پیش بره و تو به سلامتی بیایی پیشمون

عسل مامان و بابا مراقب خودت باش...

                                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیلدا
20 بهمن 89 21:39
آره عزیزم درک میکنم دیر میگذره هانای من الان 6ماهشه دلم واسه اون موقع تنگ شده که توشکمم بود هرچند خیلی استرس داشتم اما زود تموم میشه چشم به هم زدن جلو جلو قدمش مبارک
مهدي حاجيان
21 بهمن 89 7:52
دل آرام گيرد با ياد خدا
مامان مهربون استراحت كن و ذكر بگو
لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
و همچنين قبل دعاهات مداومت كن بر ذكر:
لا الله الي انت، سبحانك اني كنت من الظالمين.
كه هديه ايست بسيار بزرگ از جانب خداي يكتا
و بعدش بخواه از خداي مهربون كه ني ني سالم و سرحال به دنيا بياد
و انشااله كه خداي دعات رو مستجاب ميكنه
به اميد خداي مهربون كه خوب و سلامت به دنيا بياد و نام دار باشه


مهدي حاجيان
21 بهمن 89 7:57
راستي من عرفان نشنيدم!!! شرق تهران هستش؟ خصوصيه؟؟ بقية الله بيمارستان بدي نيست. يعني جزء خوب هاست. حالا بازم از دكتر خودت سوال كن ببين نظر اون چيه چون به هر حال اون خودش بهتر ميدونه كدوم بهتره
مامان فرشته
21 بهمن 89 20:26
ای جانم خوب مامانش عجله داره دیگه می خواد زود بیاد پیشت