مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

چقدر دیر میگذره..............

1389/11/20 15:40
نویسنده : ღ نانی ღ
629 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

 

عزیز دلم نمیدونی این روزای آخر چقدر دیر میگذره...... هر شب خوابتو می بینم. چقدر خوشگل و نازی فندق من...

هیچ وقت فکر نمیکردم اومدنت اینقدر زندگی من و بابایی رو عوض کنه!!!

 هر چند که خیلی دیر برای اومدنت تصمیم گرفتیم . ولی خوشحالم که این تصمیم رو گرفتیم که هر وقت خودمون احساس کردیم دیگه جای یه نی نی توی زندگیمون خالیه اونوقت تو رو دعوت کنیم به این دنیا... نه صرفا فقط به خاطر اینکه بچه دار شده باشیم. اینطوری احساس میکنم بیشتر قدر تو رو می دونیم چون با تصمیم خودمون اومدی " البته با لطف بزرگ خدای مهربون "

هنوز که تو دلمی به زندگیمون حس قشنگی دادی . نمیدونم وقتی بیایی اونوقت زندگیمون چه شکلی میشه؟

دوست دارم بهترینها رو برات آماده کنم...

سعی میکنم بهترین مامان دنیا باشم برات...

راستی مانی جونم خوش به حالت ،" آخه تو بهترین بابای دنیا رو داری"

بابا نیما عاشقته قد دو دنیا...

راستی یه چیز دیگه در مورد بابایی :

بابا نیما عاشق کامپیوتر و بازیهای کامپیوتریه  مخصوصا فوتبال. شبها  تا دیروقت پشت کامپیوتر میشینه و همش میگه مانی کی میاد تا باهاش فوتبال بازی کنم...!!!!!!

 

 

 

زنبورکها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

حراجر
19 بهمن 89 21:15
فصل حراجي ها داغ شده فرصت ها رو از دست نديد. سايت حراجر پايگاه اطلاع رساني در مورد حراجي هاي مهم كشوره، توخبرنامه ايميلش عضو بشيد خبر حراجي ها رو بهتون ايميل مي زنه. www.harajer.com
نانی
20 بهمن 89 3:11
تا جایی که میدونم بیشتر مربوط به اصفهانه؟
مهدي حاجيان
20 بهمن 89 7:27
خوشبحال ماني كه اينقدر مامان مهربوني داره
سلام از تو سايت ني ني ناز پستتون رو خوندم. راستش خانوم بنده بچه ي اول رو اونجا بدنيا آورد البته حدود10 سال پيش و لي امكانات و رسيدگيشون خيلي خوب بود و همچنان تا اونجا كه اطلاع دارم از دسته بيمارستان هاي خوب هستش ولي بيمارستان صارم واقع در فاز 3 اكباتان هم عاليه. يه بيمارستان فوق تخصصي كه فقط مربوط به زنان ميشه و كادري فوق العاده مجرب داره همرا با دكتر هاي خيلي عالي مثل دكتر نادري دكتر اشتري دكتر شفيقيان كه هر يكي از يكي بهتر و مهربون تر و دلسوز تر با امكانات رفاهي در حد هتل هاي 5 ستاره و امكانات پزشكي در حد بهترين بيمارستان هاي دنيا هم براي مادر هم براي بچه
و اما در مورد حس داشتن ني ني بايد بگم كه بهترين حس روي زمين هستم و شيرين ترين لذتي كه خدا به بنده هاش عطا ميكنه و بسيار تبريك ميگم بهتون و اميدوارم يه ني ني سالم و تپل و خوشگل خدا بهتون هديه كنه. واسه ما هم دعا كنيد


مهدي حاجيان
20 بهمن 89 10:20
0
یک دوست
20 بهمن 89 12:06
سلام خوش بحالت که داری مادر میشی.
یک کمی بهت حسادت کردم.برای من هم دعا کن.
چقد سیسمونی گل پسرت قشنگ بود.میشه آدرسش فروشگاهشو به من هم بدی؟توی همین نظرات بنویس.ممنونم


یک دوست
20 بهمن 89 16:48
راستی ببخشید فراموش کردم بنویسم.منظورم تخت خواب و کمد نوزادت بود که آدرس فروشگاهش را می خواستم.شما چند گرفتی؟
من همه ی مطالبت را خوندم.خیلی قشنگ بود.انشالله فارغ شدی بازم می نویسی؟دعا می کنم زایمان راحتی داشته باشی.


مامان فرشته
20 بهمن 89 17:36
سلام سلام صد تا سلام خسته نباشی مامان مهربون ........ دیگه چیزی نمونده به امید خدا این چند هفته هم تموم می شه بعد دیگه لذتشو می بری گلم


نانی
20 بهمن 89 19:22
مامان فرشته عزیز ممنون که به ما هم سر زدی. امروز دکتر بودم مثل اینکه نی نی ما عجله داره میخواد یه کم زودتر بیاد پیشمون. برامون دعا کن
نانی
20 بهمن 89 19:24
سلام " یک دوست " عزیز . همیشه به خدا توکل کن هر چی اون صلاح بدونه مطمئن باش همون برای خیره. آرزو میکنم خدا به شما هم زودتر یه نی نی ناز بده. سرویس خواب رو از یافت اباد پاساژ خلیج فارس گرفتم. فروشگاه پارادایس حدود 800000 هزار تومان شد که البته نمونه این کار رو آپادانا و یا شرکتهای دیگه هم دارن . من از این فروشگاه راضی نبودم.
نانی
20 بهمن 89 19:26
ممنون آقای حاجیان که نظر دادین و راهنمایی کردین. چون دکتر خودم بیمارستان بقیه اله و عرفان هست به این علت میخواستم بین اونها انتخاب کنم. که احتملا عرفان میرم.
یک دوست
21 بهمن 89 18:44
سلام دوست خوبم.
ممنونم که جوابم را دادی.انشالله که به خیر و خوبی کوچولویه عزیزت استفاده کنه ازشون.مراقب خودت باش.من فکر می کردم بیست روز دیگه قندعسلت بدنیا میاد آخه بالای وبلاگ زده بیست روز.چیزهای سنگین برندار و حسابی مواظب خودت باش.
برام دعا کن دوست خوبم.