مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

عید همه مبارک...

1389/12/9 15:40
نویسنده : ღ نانی ღ
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

                               

 

سلام فندقم ، عزیز دلم ، عسل مامان     مانی خوشگلم

دیگه طاقتم تموم شده... زود باش دیگه همه منتظرت هستن

راستی امروز ، روز عیده ، روز ولادت یه مرد خیلی بزرگ ، پیامبر خوب و مهربونمون حضرت محمد"ص " .

همه جا جشن و چراغونیه ، جات خیلی خالیه . معمولا همچین روزهایی  دلم میخواد برم امامزاده آخه زیارت خیلی می چسبه . آدم یه حس نزدیکی بیشتری با خداش داره و راحت تر می تونه خواسته هاشو بگه . 

 به حق همین امروز از خدا و پیامبر مهربونمون که بچه ها رو خیلی دوست داره ، میخوام که به همه اونایی که منتظرن یه فرشته کوچولو مهمون خونه هاشون بشه این نعمت رو هدیه بکنه و خوشحالشون کنه . و همه نی نی هایی که تو دل ماماناشون هستن به سلامتی بدنیا بیان و با خودشون  نور و برکت بیارن. مثل تو فرشته عزیز که تو دل منی و دیگه چیزی نمونده از راه برسی و همه ما رو مخصوصا بابایی رو خوشحال کنی...              عاشقتم عسلم...

عید همه نی نی ها و مامانای نی نی وبلاگی مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
2 اسفند 89 13:15
تقویم سال ۱۳۹۰ با را عکس فرزند دلبندتان درست کنید.


ممنون عزیزم ولی هنوز نی نی من بدنیا نیومده
مامان قندعسل
2 اسفند 89 19:24
سلام عیدتون مبارک راست میگی انتظار واقعا سخته


مرسی که به ما سر زدین. البته این انتظار خیلی شیرینه
مامان فرشته
3 اسفند 89 2:23
سلام وای می آم اینجا می خوام از خوشی غش کنم ............ ممنون از دعای خوبت سر زایمان یادت نره منو دعا کنی تا حالا چند بار گفتم تو رو خدا یادت باشه


سلام مامان فرشته . خودت و نی نی خوب هستین؟ فکر کنم دیروز یا مهمونی بودی یا مهمون داشتی که به ما سر نزدی!!! دلمون برات تنگ شده بود . چشم عزیزم حتما براتون دعا میکنم.