مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

سال نو مبارک

1390/2/21 12:53
نویسنده : ღ نانی ღ
388 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

از وقتی مانی کوچولو اومده توی زندگی من و نیما niniweblog.com

یه کم سرمون  شلوغ  شده دیگه وقت نمی کنم مثل قبل ، هر روز بیام وبلاگمون رو به روز کنم، البته همه چیز خیلی قشنگتر از قبل شده و حالا ما یه فرشته کوچولو داریم که تمام انگیزه زندگی ما اونه.

niniweblog.com

شروع سال ۹۰ برای من و  نیما خیلی خوب بود . امیدوارم امسال برای همه نی نی وبلاگیها سال خوب و پر برکتی همراه با سلامتی  باشه.

 

در دلت نور امید
در سرت شور بهار
خانه ات گرم ز مهر
گریه ات از سر شوق
خنده ات از ته دل
روزگارت خوش باد

سال نو مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
5 فروردین 90 23:55
سلام گلم امیدوارم همیشه شاد باشید و کنار مانی جون بهترین روزهای زندگیتونو داشته باشید
مامان فرشته
6 فروردین 90 14:17
سلامممممممممم ای جانم قربونش برم
چقدر نازه ماشاا...
کار خوبی کردی عکسشو گذاشتی خیلی منتظر بودم بوسسسسسسسس


سلام عزیزم . ممنون
مامان فرشته
8 فروردین 90 12:10
سلام عزیزم کاش زودتر بیای و از مانی جون برامون بنویسی


سلام عزیزم . خیلی دوست دارم بنویسم ولی نمیدونین چقدر سرم شلوغه. ایشااله وقتی فرشته شما هم اومد اونوقت متوجه میشین چی میگم. البته در عین سختی خیلی هم شیرینه . ولی خب به هر حال یه مقدار از برنامه و روال همیشگی خارج میشیم . که یه کم زمان می بره تا همه چی به وضع سابق برگرده . ولی قول میدم زودتر براتون بنویسم. بوووووووووووس
راستی حال خودتون چطوره از نی نی گلتو چه خبر؟ هنوز جوراباشو نشون نداده؟
مریم
13 فروردین 90 21:38
سلام سلام یه خبر خوب دارم ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬بیا تا بگم... ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬بحنب دیگه... ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬حالا تو بیا... ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬چه قدر زود خسته میشی!!!! ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬دیگه داریم میرسیم!!!!!!! ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬نه بیا...... ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬مهمه تو بیا... ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ای بابا ... ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬چرا نفس نفس میزنی؟؟ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬دیگه خدایی خودمم خسته شدم!!!!! ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ من اپم دیگه مهم تر از این چی میخوای