مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

عسل مامان ، جیگر بابا ، دو ماهگیت مبارک...

1390/2/22 11:37
نویسنده : ღ نانی ღ
688 بازدید
اشتراک گذاری

راستی عزیزم امروز یه مناسبت دیگه هم هست، " روز معلم " .

از دیشب دلم خیلی گرفته یاد اون روزهایی افتادم که مدرسه می رفتم ، یاد دوستهای یکرنگ  بچگی ، ابتدایی که بودم از شب قبل تصمیم میگرفتم که صبح با مامانی بریم گل فروشی تا برای معلمم گل بخرم... وای خدا چه حسی داشت .گلهای رز قرمز با گلهای عروس سفید و ریز با شیویدیهای سبز که دور و بر اونا چیده می شد با یه روبان صورتی که تمامش عشق بود و عشق ...

 انگار همین دیروز بود .دلم برای اون روزها خیلی تنگ میشه...

باورم نمیشه الان من اونقدر بزرگ شدم که خودم یه بچه دارم و چند ساله دیگه باید با پسرم برم گلفروشی تا برای معلمش گل بخریم...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
12 اردیبهشت 90 12:00
عزیزم دو ماهگیه پسر قشنگت مبارک باشه.
حتماً باید ببریش واکسن دوماهگیشو بزنه دیگه نه؟!!! آخی طفلکی ! انشاله که خدای بزرگ کمکش میکنه زیاد سخت نباشه واسش


مرسی عزیزم . بله امروز بردم واکسنشو زدم. خدا رو شکر خوب بود
مامان مانی جون
12 اردیبهشت 90 12:05
نانازم جه ماه شده مانی گلت.دو ماهگیش هم مبارک .کی باشه من عکسای مانی جونم رو بذارم


مرسی دوستم . ایشااله
هاله بانو
13 اردیبهشت 90 15:37
سلام مانی جون
عزیزم لطفا یادت باشه که مامانت یادش نبود که امروز تولد منه


سلاااااااااام. وااااااااااااااااااااااااای ببخشید شرمنده با بچه داری آدم همه چی یادش میره