مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

واکسن دو ماهگی

1390/2/22 11:37
نویسنده : ღ نانی ღ
519 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عزیز مامان امروز با عمه جون رفتیم واکسن زدیم . خیلی نگران بودم ولی خدا رو شکر از اونجایی که پسر صبور و مقاومی هستی  ،تحمل کردی و مشکلی پیش نیومد. الان هم آروم خوابیدی .niniweblog.com آخه وقتی توی دلم بودی همش ذکر میگفتم ، مخصوصا  اینکه  دائم سوره والعصر رو می خوندم تا پسرم صبور بشه . مثل اینکه تاثیر خودشو گذاشته و ماشااله پسر ساکت و آرومی هستی و اصلا مامان رو اذیت نمیکنی...niniweblog.com خیلی دوستت دارم جوجو

راستی قد و وزنت رو هم  اندازه گرفتن. خیلی خوشحال شدم .

قد نازت شده ٥٨ سانتی متر و وزنت هم ٥ کیلو  ٦٠٠ گرم. خدا رو شکر رشدت خیلی خوب بوده. ایشااله همیشه سلامت باشی پسر گلمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هاله بانو
13 اردیبهشت 90 15:24
سلامممممممم
جیگر خاله



سلااااااااااااااااااااام خاله
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 1:15
سلام عزیزم
ای جانم فدا بشم چقدر بزرگ شده
بوسسسسسس


قربونتون برم . بووووووووووووووووس
مامان حسین
17 اردیبهشت 90 22:25
سلام وای با دیدن عکس پسملت یاد نوزادی پسرم افتادم عزیزممممممممم
مامان الینا
18 اردیبهشت 90 10:09
خدا رو شکر که اذیت نشد انشااله همیشه سالم و تندرست باشه
مامان الینا
18 اردیبهشت 90 10:10
خدا رو شکر که اذیت نشد انشااله که همیشه سالم و تندرست باشه
مامان نرگس
18 اردیبهشت 90 13:44
سلام.قدم نو رسیده مبارک.ماشالله چه پسر نازی...
پسرت تقریبا با دختر من هم سن هستن.میبینم که پسر شما هم شبها بیداره!!!!!!!!!!!!
من تو 2ماه اخیر انگشت شمار بوده شبهایی که چند ساعتی خوابیدم.دخترم بیداره و اکثرا به خاطر دل درد گریه میکنه.به ما هم سر بزن


ممنون دوستم . حتما سر میزنم