مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

شکموی کوچولو

1390/2/25 0:23
نویسنده : ღ نانی ღ
477 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره  بعد از کلی جستجو موفق شدم یه دکتر خوب متخصص نوزاد که قابل اعتماد باشه پیدا کنم( دکتر حسن برخوردار )  که بشه روی حرفش حساب کرد . الکی روی بچه عیب و ایراد نذاره و ما رو توی دلهره نندازه.

چون مطبش شلوغه تلفنی اصلا وقت نمیده برای همین چون بابایی  اداره بود مجبور شدیم من و مانی فسقلی با هم بریم . از اونجائی که مانی ماشین سواری رو دوست داره آروم توی کریر نشسته بود و بیرون  رو نگاه میکرد . خلاصه یه جای پارک پیدا کردیم و سریع رفتیم به سمت مطب .

آقای دکتر وقتی خیلی دقیق معاینه کرد گفت خدا رو شکر نوزاد بسیار سالمه و هیچ مشکلی نداره. فقط مثل اینکه یه کم شیر زیاد میخوره . سعی کنید توی ساعتهای معینی بهش شیر بدین.                         

آخه میدونی چیه ! وقتی بدنیا اومدی 2 کیلو 610 گرم بودی و الان 5 کیلو 600 گرم شدی که ظاهرا افزایش وزنت زیاد به نظر میاد ولی به نظر من چون اون موقع خیلی وزنت پائین بود الان تازه مثل بچه های دیگه شدی که وزن طبیعی داشتن. به هر حال باید مراقبت باشم شکموی کوچولو

 

 اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماني
20 اردیبهشت 90 15:07
سلام ....
الهي قربونش ......
از طرف من صورت ماني نازتون رو ببوسيد ....
براي من و ماني هم دعا كنيد ....


مرسی دوستم. حتما عزیزم
مژگان
20 اردیبهشت 90 17:13
ای جان عاشقتم خیلی نازی


مرسی عزیزم
مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 11:26
سلام عزیز دلم
ای جانم فداش بشم من
وای من عاشق اینم که یه روز دکتر به منم بگه خانم زیاد شیر خورده
قربون نگاه مهربونت بره خاله عسیسم
بوسسسسسس


بووووووووووووووووس
مامان حسنی
21 اردیبهشت 90 23:31
سلام
انشالله همیشه خوش وخندون باشین


مرسی دوست من
مهدي حاجيان
22 اردیبهشت 90 6:56
سلام مامان مهربون اگه الان اينجام فقط به خاطر ماني كوچولوست و نه چيز ديگه. و ديگه برام مهم نيست كه چرا نظراتم رو پاك ميكني يا نميكني ولي بدون كه من هر روز به اينجا سر ميزنم حتي اگه هيچ كامنتي نذارم. چون واقعن دلم براش تنگ ميشه
هاله بانو
22 اردیبهشت 90 13:47
سلامممممممم
اي جانم با اين خنده هاش


دلت خواست؟ ...
مامان هوراد
23 اردیبهشت 90 22:45
سلام به جیگر خوشمزه و مامان مهربونش
عزیزم بخور نوش جانت می دونستی خیلی جیگری ؟



قربونتون برم . لطف دارین
محمدمانی
28 اردیبهشت 90 14:06
ای جانم عزیزم . ایشالله سالهای سال در کنار مانی جان خوشبخت زندگی کنید . راستی لینک شدید


مرسی دوستم . بله لینک شدم.
mami
11 خرداد 90 15:51
asheghtam maniiii
jigaaaaaaaaaaar


مرسی عزیزم
مامان نگران
20 دی 92 22:38
سلام عزیزم شیر خودتم به مانی جون میدادی یا نه؟ خیلی جیگره ببوسش