مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

یه روز دیگه با مانی...

1390/2/22 18:02
نویسنده : ღ نانی ღ
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قربونت برم. امروز پنجشنبه ست . دکتر برخوردار برات یه سونوگرافی از کلیه و معده نوشته بود تا چکاب بشی ، با هم رفتیم بیمارستان آریا خدا رو شکر خلوت بود و آقای دکتر مهربون زود سونوگرافی رو انجام داد و بازم خدا رو هزار مرتبه شکر سالم سالم بودی .

 الانم شیر خوردی و خوابیدی و من از فرصت  استفاده کردم تا به وبلاگت یه سری بزنم.

حالا که تا اینجا اومدیم دو تا هم از عکسهات رو میذارم .

 

 

خدا جونم دعا می کنم همه نی نی ها همیشه سالم و خندون باشن. الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
22 اردیبهشت 90 12:02
سلام گلم
شکر خدا
الهی آمین



بووووووس
هاله بانو
22 اردیبهشت 90 13:48
خوب خدا رو شكر
ايشاالله هميشه سالم باشه و سلامت


مرسی دوستم
هاله بانو
22 اردیبهشت 90 13:49
راستي قالبت خيلي قشنگه
دلم خواست


خواهش میکنم عزیزم. خودت قشنگی...
مامان هوراد
23 اردیبهشت 90 22:48
سلام خوش تیپ
خاله قربونت بره اینقدر خوشتیپی خیلی جیگری عزیزم الهی شکر که سالمی
از دور می بوسمت


مرسی عزیزم
مامان مانی
24 اردیبهشت 90 14:31
سلام عزیزم اره اسم مانی خیلی قشنگه منم اسم پسرم رو گذاشتم مانی من عاشق این اسم هستم
خدا پسرت رو حفظ کنه برات
خیلی نازه الهییییییییییییییییییییییییییی از طرف من ببوسش
به مانی من هم سر بزن
بوس




سلام دوست من. به وبلاگ شما هم سر زدم. پسمل نازی دارین . ایشااله همیشه سلامت باشه
مامان محمدجوادگل
28 خرداد 90 17:15
سلام مامان ماني
مباركتون باشه اين پسر گل اميدوارم هميشه شاد و سالم و سرحال باشه به ما هم سر بزنيد


حتما عزیزم . ممنون