مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

حمام نیمروزی و چند تا عکس خوگشل.......هوم م م م

1390/3/24 18:41
نویسنده : ღ نانی ღ
601 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز با مانی جوجو رفتیم حموم.niniweblog.com البته حموم که نه ، بیشتر آب تنی بود . آخه خیلی آبو دوست داره . خیلی آروم توی وانش می شینه و البته شیطونی میکنه . اونقدر پاهاشو توی آب بالا و پائین زد که منم حسابی خیس شدم .

حالش حسابی سر جا اومده بود  اصلا یه جا بند نمیشد تا بتونم یه دونه عکس درست و حسابی بگیرم. خلاصه با کلی مشقت چند تا تونستم شکار کنم . بعدش هم شیرشو خورد و niniweblog.comخوابش برد . تازگیها یاد گرفته خودش غلت میزنه و عادت داره به پهلو بخوابه .

 

 

 

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دوست
24 خرداد 90 18:26
عافیت باشه آقا کوچولو.


مرسی دوست من
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 7:35
سلام
ماشاالله؛ چه نازه...
خدا حفظش کنه


خیلی ممنون
مامان ماهان
25 خرداد 90 8:30
عافیت باشه مانی کوچولو


ممنون عزیزم
مامان الی
25 خرداد 90 9:14
جوووووووووووووووووووووووونم


بووووووووووووووووس
مژگان
26 خرداد 90 18:53
قربونش برم


مرسی عزیزم
پانی
28 خرداد 90 11:25
سلام مامان خوش ذوقه اسفندی.مادر شدنت رو تبریک میگم. منم از مامانای اسفندی هستم.مانی کوچولو خیلی نازه خدا نگهدارش باشه.



ممنون عزیزم. به وبلاگتون سر زدم عکسی از کوچولوتون نبود!!!!!!!!!
منا مامان فینگیلی
29 خرداد 90 10:48
سلام مامانی
عافیت باشه مانی جون
وااای یعنی میشه نی نی منم به دنیا بیاد و ببرم حمومش بدم بغلش کنم بوش کنم وااای خوش بحالت مامانی من باید 5 ماهدیگه صبر کنم


ایشااله حتما
پانی
29 خرداد 90 13:27
مرسی عزیز. آره بهداد کوچولو مامانه تنبلی داره و البته ناوارد. باید بابای بهداد کمکم کنه تا بتونم وبلاگ پسرم رو سروسامون بدم. به زودی عکسای بهدادم رو میزارم . ولی هرروز به مانی سر میزنم و منتظره عکسا و شیرین کاریهاش هستم.


ما منتظررررررررررررررررررررررریم بهداد جووووووووووون
مامان آروین
29 خرداد 90 15:21
سلام پسر نازی داری خدا حفظش کنه ایشاله سالم و شاد زیر سایه پدر و مادرش باشه خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر یزنید


سلام دوستم . ممنون . پسمل شما هم جیگررررررررررررره
سمرا
6 مرداد 90 15:02
سلام به مانی کوشولو و مامان مانی
مانی خوشگله عافیت جیگرم
چه نازی ماشالله
مانی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
وبتون عالیه
خدانگهت داره مانی جیگرطلا...


مرسی دوست من شما لطف دارین