مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

دلخوشی من و بابا...

1390/5/29 12:22
نویسنده : ღ نانی ღ
730 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

                                                              

حالا دیگه تموم دلخوشی زندگیم شدی...هیچ وقت فکر نمی کردم چیزی تو این دنیا اینقدر پا بندم کنه..خدا رو شاکرم برای بودنت...

حالا وقتی خودم رو تو چشمهای پاک و معصومت موقع شیر خوردن می بینم از گناهکار بودن خودم شرمسار می شم و دعا می کنم خدا به خاطر پاکی تو هم که شده از بدی هام چشم پوشی کنه...

نمی دونی چه لذتی داره  این که، توی آغوشمی و با چشمهات تموم صورتم رو کند و کاو  می کنی  و با دستهای کوچیکت انگشتم رو می گیری...

حتی فکرش رو هم نمی کردم میایی و این چنین زندگی ساکت و آرومم رو به هیجان وا می داری!!!!!!!

حالا تموم زندگی و حواسمون حول تو و مشکلات و خواسته هات می چرخه...

هم من و هم بابا  این هیجان اومده به زندگی رو دوست داریم !!!

دردمندم از دل دردهات...خوشحالم و شاد با لبخندهات ...میگریم با گریه هات که جیگرمو  می سوزونه از بی خبری از دردت....

خدایا سپاسگزارم  و شاکر به خاطر تموم صبری که در برابر این بی صبری هام داری ...  می دونم که هوامو  داری ، پس ما رو به حال خودمون وا مگذار....

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول                               تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول                                      تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نیلو
29 مرداد 90 12:42
سلام نانی جان
الهی مانی عزیز با بزرگ شدنش شادی های زندگیتون و هم بزرگ تر و بیشتر کنه
خانومی با چند تا دسر خوشمزه آپم خوشحال میشم بیای


ممنون نیلو جون . حتما
مامانی سید پارسا
29 مرداد 90 12:57
گوگولی مگولی چه نازه


مرسی عزیزم لطف دارین
آریانا
29 مرداد 90 13:38



ممنون از حضورتون
آزاده و ساینا
29 مرداد 90 14:28
مبارکش باشه. ماشالله خیلی هم نازه... وبلاگشم که خوشگله با این موزیک آرامبخش


ممنون عزیزم
مامان مهنا
29 مرداد 90 17:47
سلام مامانی مانی خوشمله
چه نی نی جیگری داری
به من و نی نی منم سربزن


ممنون دوست من . چشم حتما
مامان عسل و آریا
29 مرداد 90 17:48
سلام گلممممممممم.انشالله که هر روز بیشتر از روز قبل در کنار هم دیگه شاد باشید.بووووووس


ممنون از حضورتون .بوس برای عسل و آریا جووووووووون
مامان رادین
29 مرداد 90 19:26
سلام دوستم.
چند روز پیش رادین بد قلقی می کرد و نمی خوابید.از اونجایی که عاشق موسیقی وب مانی جون هستم وبتون رو باز کردم و بعد رادین رو گذاشتم روی پاهام که بخوابونمش.باورت نمیشه تمام حواسش رو جمع آهنگ کرده بود و آروم و بی دردسر خوابش برد....
گفتم یه تشکری ازت کرده باشم.


ای جووووووووووووونم . خواهش میکنم . رادین عزیزم رو محکم ببوس
گیله مرد
29 مرداد 90 21:08
سلام
از حضورتون ممنونم
التماس دعا


خواهش میکنم
آرتین خان
29 مرداد 90 21:16
بسیار زیبا و دلنشین نوشته بودی مامانی



ممنون سما جون
هاله بانو
29 مرداد 90 22:47
ناني اينجوري مي گي به خدا حسوديم مي شه ها


خدا رو شکر اینطوری شاید...
مامان نفس طلایی
30 مرداد 90 0:42
عشقتون پایدار و دلتون شاااااااااااااد


ممنون عزیزم
بابای مهرسا
30 مرداد 90 9:31
سلام.امیدوارم همیشه خوشحال باشی


ممنون
مریم777
30 مرداد 90 12:11
سلام خیلی قشنگه البته من صفحه اول وآخر رو خوندم اما واقعا کیف کردم مخصوصا بی بی چک مثبت و آز مثبت . خوش به حالت . واسم دعا کن منم مامان بشم آخه 9 ماهه منتظرم خواهش میکنم دعا کن. خواهش میکنم


ممنون عزیزم که پیش ما اومدی . ایشااله به حق این روزهای عزیز خدا دلتو رو شاد کنه و یه فرشته بهتون هدیه بده. به خدا توکل کن هر وقت زمانش برسه خدا بهتون یه نی نی خوشگل میده ایشااله
مامان آتین
30 مرداد 90 13:38




ممنون دوستم
مامان پارسا
30 مرداد 90 17:39
شادیهات مستدام باشه عزیزم


مرسی مامان مهربون
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 11:28
عزیزم ایشاا.. خدا شادیهاتونو صدبرابر کنه و مانی جونو برای شما و شما رو برای مانی جون نگه داره . همیشه کنار هم خوشبخت باشید


یک دنیا ممنون. منم آرزوی خوشبختی و سلامتی براتون دارم
متین وروجک
31 مرداد 90 11:53
باز باران بارید
خیس شد خاطره ها
مرحبا بر دل ابری هوا
هر کجا هستی باش
آسمانت آبی
و تمان دلت از غصه دنیا خالی...


ممنون از حضورتون
نسترن
31 مرداد 90 17:14
سلام.
مانی قشنگم چطوره؟چقدر چشمای معصوم و ناز قشنگی داره..
خدا حفظش کنه براتون..
خیلی از لطفتون ممنونم.از اینکه با حرفاتون بهم امیدواری و عشق رو هدیه میکنید..
خیلی از داشتن دوستانی مثل شما خوشحالم و خدارو شکر میکنم..
دوستتون دارم


سلام نسترن جون. خواهش میکنم. منم افتخار میکنم. ایشااله همیشه خوشبخت و شاد باشین

مهناز
31 مرداد 90 17:19
سلام امیدوارم درکنارهم به سلامتی وشادی زندگی کنید


ممنون. بوس برای پسرای خوشگلتون
مینا ( مادر باران )
31 مرداد 90 17:56
خیلی قشنگ مینوسی و وبلاگت مرتب و آرام بخشه . به امید جاوید بودن خوشبختیتون


ممنون. شما هم وب زیبا و با احساسی دارین. موفق باشید
آنی
1 شهریور 90 1:13
خدا نگهدارش باشه ... منم یه مانی کوچولوی 2 ساله دارم که همه چیزمه تو زندگی ... عاشق اسمشم و به نظرم بهترین اسم رو براش انتخاب کردم ...


ممنون. ایشااله زنده باشه. بووس برای مانی جون. منم اسم مانی رو خیلی دوست دارم. هم ساده هست و هم با معنا
مهدي حاجيان
1 شهریور 90 7:40
سلام دوستان عزيز من
طاعات قبول حق
بابا خوشبحالتون چقدر دوست داريد شما حسوديم شد
پسر گلم چطوره؟ حالش كه خوب هست به حمداله؟ ببوسش از طرف عمو جونش قربونش برم الهي


ممنون. طاعات شما هم قبول. التماس دعا
مامان ماني
1 شهریور 90 20:42
سلام
من واقعاً اين حس رو درك مي كنم ....
دقيقاً تمام نوشته هاتون احساسات قشنگيه كه من و باباي ماني هم داريم .... خيلي واسم جالب وبود .... موفق باشيد و ماني رو ببوسيد ...
شاد و سلامت باشيد ....


ممنون دوستم. بووووووس برای آقا مانی
مامان آناهل
2 شهریور 90 6:54
ایشالله هر روز با بزرگتر شدنش نور بیشتری به زندگیتون میپاشه. بازم عکسای نازش رو بذار .


ممنون عزیزم. چشم حتما .
نیلو
2 شهریور 90 17:05
سلام نانی جون
مانی عزیز ما رو ببوسید


مرسی دوست خوبم .
مامان گیسو
2 شهریور 90 23:29
سلام عزیزم خوبی ؟
قربونت برم با اینهمه احساس پاکت
فداش بشم که مثل ماه می مونه
بوسسسسسسسس


ممنون مونا جون. گیسو خانوم چطوره؟ خوب سرتون گرم شده دیگه به ما سر نمیزنی ! دختر گلت رو ببوس