مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

6 ماهگیت مبارک ...

1390/6/12 16:14
نویسنده : ღ نانی ღ
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

با اومدنت ، گذر زمان شدیداً از دستمون در رفته!!! حساب روزها و دقایق و لحظات تو رو داریم اما گذران عمر خودمونو  نه...

6 ماه گذشت...6 ماه شیرین و پر دردسر...دیروز وقتی داشتم عکسهای نوزادیت رو می دیدیم تعجب کردم از این همه تکامل و تحول...راستش دوست دارم عکسهات رو دیر به دیر ببینم چون بیشتر این رشدی که در پیش گرفتی به چشمم میاد...

هر روز شیرین تر از روز قبلی...هر روز کارهای جدیدتری می کنی..گاهی با خودم فکر می کنم اگر تمام این شیرین کاری هات قرار بود  یه دفعه رو بشه من حتما طاقتش رو نداشتم ،خدا رو شکر که این رشد و شیرینی ها مرحله به مرحله رو میشن !!!

Cupid Clipart Image: Grinning Cupid Holding a Hed Heart Valentine.

حالا دیگه از پس نیازهات بر میای...خوب می تونی نشونم بدی چی می خوایی و این کار منو  کمی آسونتر کرده...

اونقدر شیرین و خوشمزه شدی  که گاهی دلم میخواد  قورتت بدم !!!

فکرش رو بکن می شم مادر بچه خوار!!!

 آرزو میکنم همیشه سالم و خندون باشی خوشگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهره
12 شهریور 90 9:00
سلام گلم مثل باد می گذره . بعد که تو آئینه نگاه کنیم می بینیم این ما هستیم که پیر شدیم.

سلام عزیزم.دقیقا همینطوره
مهدي حاجيان
12 شهریور 90 11:57
سلااااااااااااااااااااااااااااااام خسته نباشيد طاعاتتون هم مقبول و عيدتتون هم مبارك
خوشحالم كه همه چيز رو به راهه و پسمل گلتون هم حالش خوبه. مماخش چي شده؟؟ پشه خورده؟؟؟
راستي13 روز بيشتر نمونده يعني 26 شهريور وقت عمل داريم
اول قربود بريم صارم كه دكترش از اونجا رفت بعد قرارشد بريم پارسيان كه بيمش به بيمه ي ما لغو شد حالا هم قراره بريم عرفان گه خدا بخواد
راستي شما هم عرفان بوديد اگه اشتباه نكنم آره؟؟



سلام عیدتون مبارک . طاعات هم قبول. مماخشو تو خواب چنگ زده.
خب خدا رو شکر چیزی نمونده دختر گلتون بیاد. بله منم عرفان بودم. بیمارستات خوبیه. برای من که همه چیز عالی بود و خیلی راضی بودم


مهدي حاجيان
12 شهریور 90 12:02
بازم سلام يادم رفت 6 ماهگيش رو تبريك بگم
ايشاله تولد 60 سالگيش


ممنون عموی مهربون
مریم
12 شهریور 90 12:21
شش ماهگیت مبارک باشه مانی جون
ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی پیسری


مرسی خاله مریم عزیز
مامان رها
12 شهریور 90 13:09
عزیزم مبارکه 6 ماهگیت گلم به سلامتی


ممنون گلم
مهدي حاجيان
12 شهریور 90 14:13
راستي ترجمه ي نامه ي گل پسرتون رو هم تو پست خودش نوشتم. جايزه من يادتون نره


ممنون . حتما


مهدیه مامان همتا
12 شهریور 90 14:45
6 ماهگیت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــانی قند عـــــــــــــــــــــــــــــــــــسل


مرسی عزیزم
مامان پارسا
12 شهریور 90 15:29
سلام
منم با اون جمله ی اولت کاملاًموافقم،انقدر حواس آدم پی بچه و اموراتش و شیرینی بودنش میره که عادتهای خودمونو از یاد میبریم
امیدوارم همواره کامت از بودن وجودش شیرین باشه و در تمام مراحل زندگیت بهش افتخار کنی


ممنون دوست خوبم
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 12:13
6 ماهگیت مبارک گل قشنگم


خیلی ممنون