مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

دهمین سالگرد ازدواج...

1390/11/15 0:45
نویسنده : ღ نانی ღ
1,838 بازدید
اشتراک گذاری

  ziba

امروز 15/11/90 دهمین سالگرد ازدواج من و نیماست. چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود... البته تو یه نگاه  اینطور به نظر میاد ولی وقتی برمیگردم و با دقت به عقب نگاه میکنم میبینم چه روزایی رو گذروندیم .شادی ؛ ناراحتی ، دلواپسی ، ترس و استرس ، خوشحالی و تفریح و تنوع و.... به هر حال گذشت. از وقتي با هميم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شيرين ،معبودم رو شاكرم كه در تلخيها كنارم بودي و  شاديها را به كامم شيرين تر كردي .

 الان جمع ما 3 نفره شده. البته پارسال هم مهمونی 3 نفره گرفتیم ولی اون موقع مانی جوجو هنوز تو دلم بود. امسال یه اتفاق دیگه هم افتاده و اونم  مستقل شدن ماست. نقل مکان یه تنوع خیلی خوب بود برامون .

دیگه چیزی به تولد یکسالگی مانی نمونده . شاید تولد رو هم 3 نفره برگزار کنیم!!! نمیدونم هنوز برنامه ای ندارم .

همیشه وقتی لبریز یه انرژی عظیم هستم دعا میکنم. حس میکنم اون موقع به خدا نزدیکترم. ازش بابت هر چی که دارم تشکر میکنم و توی دلم برای همه دعا میکنم. دعا میکنم که خداوند اونی رو سر راهشون قرار بده که کامل کننده شونه. کسی که باهاش احساس امنیت و آرامش کنن. کسی که تکیه گاهشون باشه و شریک واقعی غمها و شادی هاشون. دعا میکنم انتخاب هاشون درست باشه تا بعد دچار تردید و دودلی و مشکل نشن.

 

اینم کیک دیشب : البته مامانی ، بابایی و خاله ها هم پیشمون بودن

 

 

 zibazibazibaziba

 

يک تکه بلور، از جنس حضور 

 يک ياس سپيد، از رنگ اميد


با هرچي وفاست، از سوي خدا 

 همه تقديم تو باد

 

ziba   سالگرد ازدواجمون مبارک   ziba

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مانی جون
15 بهمن 90 15:13
مبارکه
الهی صدمین سالگرد ازدواجتون رو با کلی نوه و نتیجه جشن بگیرین و به همین خوشحالی باشین


اوه ه ه ه ه ه ممنون
زینب
15 بهمن 90 16:19
سلام.
چه کیک خوشگلی!از ظاهرش معلومه خیلی خوشمزه ست...نوش جوووووونتون.
ناهید جون عزیزم تبریک میگم...انشاالله همیشه به شادی...
عزیزم با عکس های رادین خان آپم،بهمون سر بزن.


مرسی دوست خوبم. جای شما خالی. چشم حتما
نسیم
15 بهمن 90 18:07
عزیزدلم سالگرد عاشقانه و پر مهرتون مبارک ////بهترینهارو برایتان آرزو دارم


ممنون نسیم جان.
الهام مامان رامیلا
15 بهمن 90 18:43
سالگرد ازدواجتون مبارک عمو و زن عمو رامیلا
منم از طرف خودم تبریک میگم


ممنون الهام جون.
مریم
15 بهمن 90 19:17
تبریک میگم ؛ ایشالله سالگرد ازدواج خودتون و مانی و عروستون رو با هم جشن بگیرید


ایشااله
مامان ثمين
16 بهمن 90 10:02
مبارك باشه عزيزم.


مرسی عزیزم.بوووووس
مامان علی
16 بهمن 90 15:48
مبارک باشه عزیزم. امیدوارم در کنار هم همیشه لحظه هاتون پر از شادی باشه. اپم سر بزن...


ممنون دوستم. چشم حتما
سمانه مامان پارسا جون
17 بهمن 90 1:46
تبریک میگم عزیزم
ایشاا... همیشه شاد و خوشبخت باشید


ممنون سمانه جان . همچنین
مامان نیایش
23 بهمن 90 12:29
مبارک باشه عزیزم البته با تاخیر ببخشید
منتظر سورپرایزت هستم
قالب وبلاگت هم خیلی قشنگه
پست ثابت هم همینطور


خیلی ممنون دوست جونم. شما لطف دارین. وب شما هم خوشگله