مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

علاقه مندیهای مانی جوجو...

1390/11/15 0:58
نویسنده : ღ نانی ღ
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

چند وقته که میخوام یه سری از خصوصیات و علاقه مندیهای قند عسلو بنویسم تا بعدا یادم نره و خودت هم که بزرگتر شدی اینا رو بخونی شاید برات جالب باشه . اما وقت نمیکردم. الانم خیلی وقت ندارم فعلا خوابیدی  و من از فرصت استفاده کردم.

niniweblog.com

الان همش یادم نیست ولی هر چی یادم اومد توی همین پست اضافه میکنم:

niniweblog.com

* عاشق کلیپ سیروان خسروی، آهنگ " اون روزا "  هستی. وقتی برات میذاریم میخ میشی جلوش و پلک هم نمیزنی .ماچ البته این علاقه مندی رو خاله سپیده کشف کرد. و فعلا تنها واژه ای که مفهومش رو خوب میفهمی واژه " کلیپ" هست. تا بهت میگیم بیا بریم کلیپ ببینیم هر جا که هستی بدو بدو میای و دستمونو میگیری که بریم...

*آخه جوجو کلی برات هزینه کردیم و اسباب بازیهای رنگارنگ خریدیم ولی کو؟!!!!! دریغ از یک نیم نگاه!! عاشق قابلمه ، کاسه و بشقاب، جا برنجی و جای سیب زمینی ، پیاز هستی. مثل ماشین هی وسط آشپزخونه میکشی از این ور به اون ور. 

آهان یادم رفت بگم پوست پیاز که نگو !!! همین که دستت به پیاز میرسه و چشم منو دور میبینی یه تیکه میزاری توی دهنت حالا نخور کی بخور!!تعجب

حالا من بیچاره باید جونمو به خطر بندازم انگشتمو ببرم توی دهن جنابعالی با اون دندونای تیز و خوشگلت که اون پوست پیاز رو بیارم بیرون...

niniweblog.com

*عاشق آگهی های بازرگانی تلویزیون هستی. مخصوصا تبلیغ " چاکلز " و پوشک " مای بی بی "

-*راستی مامانی میگفت موفق شدی در یخچالشو نو باز کنی !!!

*عاشق موز و پرتقالی. از همه مهمتر نون . خیلی خوب غذا نمیخوری ولی نون خالی رو خیلی دوست داری.

 اینم یک نمونه از خرابکاری های مانی جوجو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلو
14 بهمن 90 21:23
مانـــــــــــــــــــــــی قربونت برم خاله آخه چرا اینقد جیگر شدی؟
ناهید دلم خواست اونجا بودم اینا رو که میگفتی گــــــــــازش میگرفتم
الهی خدا نگهش داره شیرین زبون و قند عسله ما رو


مرسی نیلو جون. من خودم روزی هزار بار گازش میگیرم ولی از رو نمیره که
مامان آناهل
14 بهمن 90 21:32
چی پوست پیاز آخه خاله این چه کاریه اینم شد علاقه مندی مامانی مواظبش باش . دیر بجنبی پیازو قورت داده .ولی خدایی تو فوق العاده ای


خب دوست دالم دیگه
نسترن
14 بهمن 90 22:15
عزیز دل خالههههههههههه.دوستت دارم


ممنون عزیزم. ما هم دوستتون داریم
مریم
15 بهمن 90 19:20
وای خدایا ؛ پوست پیااااااااااااااااااااااااااااز آخه نی نی جون گلی این چه جور علاقه مندی هستش خب ؟ نمیدونیم ولله لابد پس فردا رفته مدرسه میگه مامانی من میخوام مشقامو رو لباسم بنویسم ببرم


بچه های مدرن اینجوری هستن خاله!!!