مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مناجات با خدا ( صحیفه سجادیه)

1389/11/12 22:51
نویسنده : ღ نانی ღ
1,814 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی مامانی من دعاهای صحیفه سجادیه رو خیلی دوست دارم . هر وقت مشکلی دارم یا دلم می گیره میرم سراغش ، خیلی آرومم میکنه...

 کوچولوی من یادت باشه هر وقت نا امید شدی و دلت گرفت برو سمت خدا...برو سمت بنده های خوب و برگزیدش... مطمئناً کمکت میکنن و باعث آرامش خاطرت میشن...

یکی از دعاهایی که من خیلی دوستش دارم رو برات می نویسم  عزیزم؛

ای کسی که گره هر سختی به دست تو گشوده شود،  و ای  که تندی شدائد به عنایتت می شکند ، ای که راه بیرون شدن از تنگی و رفتن بسوی آسایش از تو خواسته شود ، دشواریها به لطف تو آسان گردد و وسایل زندگی و اسباب حیات به رحمت تو فراهم آید و قضا به قدرتت جریان گیرد ، و همه چیز به اراده تو روان شود ، تنها به خواست تو بی آنکه فرمان دهی همه چیز فرمان برد. و هر چیز محض اراده ات بی آنکه نهی کنی از کار بد بایستد. در تمام دشواریها  تو را می خوانند و در بلایا و گرفتاریها به تو پناه جویند . غیر از بلائی که تو دفع کنی بلائی برطرف نگردد و گره ای نگشاید ، مگر توآش بگشائی...

الهی بلایی بر من فرود آمده که سختی و ثقل آن مرا در هم شکسته و گرفتاریهایی بر من حمله ور شده که تحملش برای من دشوار است و آن را تو از باب قدرتت بر من وارد کرده ای و به اقتدار خود متوجه من نموده ای ، اله من چیزی را که تو آورده ای  کسی نبرد و آنچه تو فرستاده ای دیگری بازنگرداند و بسته تو را کسی نگشاید و چیزی را که تو بگشایی دیگری نبندد و آنچه را تو دشوار نموده ای  کسی آسان نکند و آن را  که تو ذلیل کرده ای  یاوری نباشد.پس بر محمد و آلش درود  فرست و به رحمتت الها در آسایش را به رویم باز کن و به قدرتت صولت سلطان غم را در میدان حیات من بشکن و مرا در موردی که از آن شکوه دارم به عنایت و احسانت کامیاب کن و به درخواست من شیرینی اجابت  بچشان و از سوی خودت رحمت و گشایشی دلخواه نصیبم فرما و برایم نجات و خلاصی سریع از گرفتاریها مقرر کن و مرا بخاطر چیرگی غم از رعایت واجبات و به کار بستن مستحبات خود باز مدار . چرا که من به سبب آنچه به سرم آمده بی تاب و توان شده و قلبم از تحمل آنچه در زندگیم رخ نموده  ، لبریز از اندوه گشته و تو به رفع گرفتاریهایم و دفع آنچه در آن افتاده ام ، توانایی...،

 پس قدرتت را درباره من به کار بر، گرچه از جانب تو مستحق آن نیستم ای صاجب عرش عظیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر کوثر
29 مرداد 90 12:44
خیلی عالی بود. مرسی


خواهش میکنم