مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

روز عشق...

1389/11/26 15:37
نویسنده : ღ نانی ღ
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                                     

    عسل مامان سلام  الهی قربونت بشم . این روزا چقدر تکون میخوری ! فکر کنم مثل خودم عجولی و مثل خودم پر انرژی و پر تحرک . چون یه جا بند نمیشی. منم همینطوری هستم. این چند روز که استراحت مطلقم و مجبورم خونه باشم خیلی بهم سخت میگذره ...

راستی میدونی امروز چه روزیه؟

امروز یه اسمی داره... بهش میگن   روز عشق                 

 

امروز، روز همه آدمایی هست که عاشق همدیگه هستن... مثل من و بابا نیما... مثل من و تو... مثل من و بابا و تو

امروز رو به تو فرشته نازم و بابا نیما که تمام زندگی منه تبریک میگم

 

                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اعظم
25 بهمن 89 15:51
سلام انشالله به سلامتی دنیا بیاد و سال دیگه 3 نفری روز عشق رو جشن بگیری عزیزم.......امیدوارم به حق امام زمان نه ماه رو به سلامتی بگذرونی..............


مرسی دوست خوبم . دیگه شمارش معکوس رو شروع کردیم . برامون دعا کنین
سفانه
27 بهمن 89 10:14
سلام عزیزم... از سلیقه ات توی خرید برای مانی خوشگلت فوق العاده خوشم اومد... واقعا خوش سلیقه ای و پسرت بسیار بسیار خوش تیپ خواهد شد و دل خواهد برد..... الهی که سلامت باشه و به موقع و سالم بیاد توی بغلت.... توروخدا سر زایمانت منم دعا کن که پسرم سلامت به دنیا بیاد عزیزم.... پیشاپیش قدمش رو بهت تبریک میگم...... بوس


ممنون دوست خوبم . نظر لطف شماست . انشااله نی نی شما هم به سلامتی دنیا میاد.